Publish me

Jag är en ledare, och en sann upptäckare. Jag är påhittig, noggrann och tänker fritt. Jag ser enkelt mönster och förhållanden och när jag fokuserar på ett specifikt arbetsrelaterat ämne kommer jag ofta på nya och spännande teorier och idéer. 

Jag har ett starkt behov av att lyckas och att åstadkomma något bra. Jag vill helt enkelt göra en stark inverkan på världen! Och med min förmåga att tänka teoretiskt, mitt logiska tänkande och min beslutsamhet så är det troligt att jag får den belöning jag förtjänar för mitt hårda arbete. 

Jag är en komplex person. På utsidan självsäker, logisk och intellektuell men på insidan en person som ser många sidor av samma mynt och som känner djup sympati för andra och som uppskattar både det andliga som det konkreta. 

Jag är vänlig, ärlig, insiktsfull och har en vilja att vara till lags. Detta tillsammans med att jag älskar utmaningar och kunskap. Jag är en väldigt känslig vän.

Så skulle jag beskriva mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0